ПЛАН РОЗВИТКУ
на 2016 – 2020 рр.
ОСГЯГІВСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
І СТУПЕНЯ
Гадяцької районної ради
Полтавської області
ПАСПОРТ
Програми розвитку
Оснягівської ЗОШ І ступеня
на 2016-2020 роки
Назва Програми
|
Програма розвитку
Оснягівської ЗОШ І ступеня на 2016-2020 роки
|
Підстава для розробки Програми
|
Комплексна програма розвитку освітньої галузі
Гадяцького району на 2016 -2020 роки
|
Замовник Плану
|
Відділ освіти Гадяцької районної державної
адміністрації
|
Виконавці
|
Трудовий колектив Оснягівської ЗОШ І ступеня
|
Контроль
|
Відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації,
адміністрація школи
|
Звітність
|
Адміністрація школи щорічно звітує про виконання
програми перед відділом освіти, педагогічним колективом, батьками.
|
Початок реалізації плану
|
2016 рік
|
Закінчення реалізації плану
|
2020 рік
|
Нормативно-правова база Програми
|
Конституція України
Національна доктрина розвитку освіти,
закони України:
«Про освіту»,
«Про загальну середню освіту»,
«Про охорону дитинства»,
«Про позашкільну
освіту»,
Указ Президента України
від 30.09.2010 року №926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку
освіти в Україні»,
Постанови Кабінету Міністрів України:
-
від 20.04.2011 №462„Про затвердження Державного стандарту
початкової загальної освіти”
-
від 23.11.2011 № 1392 „Про затвердження Державного стандарту
базової і повної загальної середньої освіти”
-
від 14.06.2002
№ 826 „Про затвердження порядку медичного обслуговування
дітей у дошкільних навчальних закладах”
Накази Міністерства освіти і науки України:
-
від 01.10.2010 № 912 „Про затвердження Концепції
розвитку інклюзивної освіти”
розпорядження Кабінету міністрів України
від 27.08.2010 року №1722-р «Про схвалення
Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний
процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних
технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року»,
|
Фінансування Програми
|
Бюджетні кошти, розмір яких на кожний окремий рік розглядається в
установленому законом порядку.
Кошти інших джерел, не заборонені чинним законодавством (благодійні добровільні внески батьків, спонсорські
кошти).
|
Загальний обсяг
фінансових ресурсів необхідних для реалізації
Програми
|
285.000 грн
|
Очікувані результати
|
Виконання програми
дасть можливість забезпечити перехід освіти на новий якісний рівень, що
сприятиме:
·
поліпшенню якості шкільної освіти, створенню механізму
її стійкого інноваційного розвитку та індивідуалізації навчання;
·
створенню у навчальному закладі умов, які
відповідають сучасним вимогам розвитку освіти і науки та забезпечуть якісне
проведення навчально-виховного процесу;
·
приведенню системи освітньої роботи у відповідність до потреб дитини;
·
створенню сприятливих умов для пошуку та
підтримки інтелектуально і творчо обдарованих дітей ;
·
підвищенню ефективності використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів,
які залучаються для забезпечення діяльності школи
·
розвитку інформаційної взаємодії та інтеграції
закладу
|
ІІ концептуальні засади
Освіта сьогодні перебуває під глибоким впливом
змін в сучасному суспільстві. Тому разом із засвоєнням базових знань слід
навчити дитину самостійно оволодівати новими знаннями та спонукати особистість
до навчання впродовж усього життя
Основа
освіти - виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і
саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого
розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію,
прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Мета плану - Створення умов для
модернізації навчально - виховної системи роботи комунального закладу освіти «Оснягівська
загальноосвітня школа І ступеня»Гадяцької районної ради Полтавської області, визначення стратегії розвитку навчального закладу на п’ять років
(2016-2020 рр.), підвищення якості освіти й
виховання; забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти;
впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних
технологій; виховання
з метою досягнення високих освітніх рівнів, формування і розвиток соціально активної
особистості, з глибоко усвідомленою
громадянською позицією.
Основні завдання:
1. 1.Створити
якісно нові умови для подальшого виконання державної програми «Освіта», Закону
України «Про загальну середню освіту», для реалізації Концепції національного
виховання учнів, відродження національної духовності й залучення до її
формування учнів, вчителів, батьків, громадськості.
2. Забезпечити
умови для індивідуального розвитку учнів школи, стимулювання їх творчої
активності, найбільш повну її реалізацію в позаурочний час.
3.
Здійснювати особистісно-орієнтований підхід у становленні
цілісної особистості учня шляхом впровадження педагогічних ідей передових
педагогів та інноваційних технологій;
4.
Формувати соціальну і громадянську позиції, високий рівень правової, екологічної,
духовної, моральної культури;
5.
Розвивати творчі здібностеі учнів
, здатність до самостійного отримання та застосування знань і навичок;
6.
Підвищувати ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи;
7.
Забезпечувати безпечні умови навчання і виховання
школярів;
8.
Удосконалювати професійні компетентності педагогів як в
умовах навчального закладу, так і в системі підвищення кваліфікації;
9.
Підвищувати якість, доступність та ефективність
освітнього процесу завдяки широкому впровадженню в практику роботи закладу методів та засобів ІКТ та
комп’ютерно-орієнтованих технологій;
10. Оптимізація роботи з
батьківською громадськістю, шляхом проведення психолого-педагогічної просвіти ;
11. Модернізація матеріально-технічної
бази навчального закладу.
Принципи:
Пріоритетними
принципами є:
•
законність
- діяльність закладу та учасників
навчально-виховного процесу забезпечити у рамках нормативно-правового законодавства
України в галузі освіти;
•
рівний
доступ до здобуття якісної освіти - забезпечити освітні потреби для всіх вихованців, незалежно від
соціального походження та положення,
національності, статі,
віросповідання, місця проживання та стану здоров’я, відповідно до їх
інтересів, здібностей і запитів суспільства;
•
наступність
- послідовність
і перспективність освітнього процесу, що сприяє поглибленню та розширенню
набутих раніше знань і досвіду; динаміка пошуку, спрямованість на майбутнє;
•
демократизація — співробітництво, партнерство, взаємоповага, взаємодопомога;
•
гуманізація - гармонізація стосунків між усіма учасниками
педагогічного процесу, створення сприятливих
умов для творчої самореалізації
усіх суб'єктів навчально-виховного процесу;
•
особистісно-зорієнтований
підхід - розуміння свободи вибору людини у обранні шляхів та умов для досягнення
особистісного зросту;
•
модернізація -
інтенсивне використання в розвитку теорії та практики управління соціально-педагогічними системами
інформаційно-комунікативних технологій; створення єдиної
системи збору, обробки та зберігання інформації;
•
забезпечення практичної
спрямованості освіти - вирішення
питання якості і доступності освіти;
•
варіативність - забезпечення
можливості широкого вибору змісту, форм і засобів навчання та виховання, альтернативність у задоволенні духовних запитів особистості, її інтелектуальних та пізнавальних
можливостей та інтересів;
•
перспективність -
забезпечення випередження у змісті навчання відповідно до сучасних
потреб суспільної практики).
Для реалізації поставлених завдань НВК
має відповідні умови:
•загальні, навчальні, методичні напрацювання;
• досвід
роботи педагогічного колективу в умовах впровадження інновацій та сучасних методик, технологій;
•
достатній
фаховий, моральний та культурний потенціал педагогів;
•
творчу
атмосферу в колективі;
•
осучаснення
матеріально-технічної бази.
ІІ
інформаційно – аналітична довідка
Повна назва: Оснягівська
загальноосвітня школа І ступеня Гадяцької районної ради.
Адреса. 37316, вулиця Комарова, будинок
42, с. Осняги, Гадяцького району, Полтавської області.
Керівник : завідуюча школи Лукаш Любов Іванівна на посаді з 2003 року
Дата відкриття : функціонує із 1 вересня 1988року.
Форма власності – комунальна
Установчі
документи навчального закладу:
- Статут ЗОШ
- Свідоцтво
про державну атестацію: серія ЗД – ОД
№021164 від 02.10.2013 до 26.09.2023;
Проектна потужність школи – 25 дітей.
Режим
роботи : п’ятиденний робочий тиждень
Рік
атестації закладу: 2013
Напрямок
роботи - гуманітарний.
Мова навчання – українська.
Територія обслуговування: село Осняги, Кіблицьке Біленченківської
сільської ради.
Функції : Оснягівська
загальноосвітня школа І ступеня здійснює освітню діяльність за напрямком «Початкова
освіта» й охоплює дітей віком від 6 до 10 років, забезпечує наступність і
безперервність навчально-виховного процесу задоволення освітніх запитів
особистості, суспільства, держави у вихованні і розвитку дітей молодшого шкільного віку
Структура. Школа забезпечує належний рівень здобуття
початкової загальноосвітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного
стандарту початкової освіти.
Школа I ступеня (початкова) – є чотирирічною (1-4 класи). До неї вступають діти, яким до 1 вересня
виповнилося не менш як 6 років і які за результатами медичного й психологічного
обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання, а
також діти семирічного віку, які з об’єктивних причин не почали навчання в
школі.
Початкова школа, зберігаючи наступність
із дошкільним періодом дитинства, забезпечує подальше становлення особистості
дитини, її інтелектуальний, фізичний, соціальний розвиток. Пріоритетними у
початкових класах є загальнонавчальні, розвивальні, виховні, оздоровчі функції.
Характерним для початкової школи є практична спрямованість змісту, інтеграція
знань, що дозволяє краще врахувати визначальну особливість молодших школярів –
цілісність сприймання і освоєння навколишньої дійсності.
Освітніми результатами цього
ступеня школи є повноцінні мовленнєві, читацькі, обчислювальні,
фізкультурно-рухові уміння та навички, узагальнені знання про реальний світ у
його зв’язках і залежностях, достатньо розвинені мислення, уява, пам’ять,
сенсорні уміння, здатність до творчого самовираження, особистісно ціннісного
ставлення до праці, мистецтва, здоров’я, уміння виконувати нескладні творчі
завдання.
На даний час працюють 4 класи загальноосвітньої школи І ступеня. Учні навчаються за індивідуальною
формою навчання згідно з «Положенням про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах».
Тижневе навантаження на одного учня становить
5 годин.
Кадрове забезпечення
Кадрове забезпечення здійснюється на основі штатного розпису. Педагогічний колектив школи складається з 2 педагогічних працівників:
- завідуюча школи -1
- вчитель
початкових класів - 2
мають вищу освіту -
2 особи
Педагогічний стаж:
Від 10-ти до
15-ти років - 1 працівник
Більше 25 років – 1 працівник
Педагогічна діяльність здійснюється на основі
функціональних обов'язків,визначених посадовими
інструкціями.
Матеріально-технічна
база школи
Територія закладу має огорожу та зелені
насадження . На території розташований
спортивно – ігровий
майданчик. Приміщення опалюється газом.
Система опалення закладу знаходиться в
задовільному стані. Санітарно-гігієнічний стан закладу відповідає
санітарним нормам і правилам. Температурний режим в класах та інших
приміщеннях, де перебувають діти, систематично контролюється і знаходиться в
допустимих межах.
Всі кімнати, наявні в приміщенні
закладу, використовуються раціонально та
доцільно. Оформлення навчально-виховного комплексу в естетичному, гігієнічному,
педагогічному відношенні відповідає сучасним вимогам. Робота в цьому напрямку
ведеться постійно.
Для організації
навчально-виховного процесу наявні:
·
методичні посібники;
·
методичні рекомендації, поради;
·
періодична література;
·
пізнавальна література, енциклопедії;
·
тематичні папки щодо організації навчально-виховного
процесу та різних видів діяльності з різних розділів програми;
·
комплекти дидактичних картин різної тематики;
·
комплекти демонстраційного та роздаткового матеріалу
з математики, розвитку мови, екології, ОБЖД, тощо;
·
діагностичні матеріали.
Матеріальна база для проведення
фізкультурно-оздоровчої роботи наступна:
·
необхідне спортивне обладнання (обручі пластмасові, лави, гімнастичні палиці, комплект для ігор з
баскетболу, комплект для ігор із футболу, кеглі, скакалки, м’ячі , прапорці).
·
нетрадиційне фізкультурне обладнання та атрибутика
·
методична література ;
Естетичний
розвиток забезпечують:
-
комп’ютер – 1
-
музичний центр - 1
- баян - 1;
-
народознавча світлиця
Організація харчування здійснюється
відповідно до вимог Інструкції по
організації харчування дітей в ЗНЗ. Продукти
для організації харчування постачає ПП Ситнік І.О. Меню розробляється інженером – технологом
відділу освіти відповідно віковій категорії та затверджується начальником Гадяцького Міжрайонного Управління Головного управління Держсанепідемслужби України в Полтавській області. Харчоблок школи відповідає санітарним
вимогам та забезпечений необхідним
технологічним обладнанням.
Медичне обслуговування в школі здійснюється в
рамках Договору № 35 від 23.12.2013року між
відділом освіти, молоді та спорту
Гадяцької райдержадміністрації та КЗ
«Гадяцький ЦПМСД» про медико - санітарне обслуговування Оснягівським ФАПом навчального процесу у Оснягівській ЗОШ
І ступеня.
Медичний працівник створює необхідні
умови для проведення медичної, профілактично-оздоровчої роботи з учнями
закладу.
ІV Основні заходи щодо виконання плану розвитку
№п/п
|
заходи
|
Термін
|
Джерела фінансування
|
відповідальний
|
І. Забезпечення
функціонування школи
|
||||
1
|
Вивчення демографічних показників
та освітніх потреб та території обслуговування школи
|
2 рази на рік на
01.01
01.09
|
Адміністрація
|
|
2
|
Формування перспективної мережі школи
|
2016-2020
|
Адміністрація
|
|
ІІ. Забезпечення дітей
якісною та доступною освітою
|
||||
1
|
Поновлення
інформаційного банку даних обліку дітей дошкільного віку по території обслуговування школи
|
2016- 2020
Щорічно на 01.09.
|
Адміністрація
|
|
2
|
- Забезпечення виконання норм харчування учнів
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про
затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (із
змінами);
- покращення здоров’я за рахунок вітамінізації
столів.
|
2016-2020
|
Адміністрація
|
|
3
|
Модернізація змісту шкільної освіти, впровадження
в практику роботи цілісного підходу до розвитку особистості дитини через
реалізацію сучасних освітніх технологій:
- втілення ідей Гуманної педагогіки у
навчальго-виховний процес;
- здоров’язберігаючі технології;
- технологія проектної діяльності;
- інформаційно – комунікаційні технології.
|
2016
2017
2018
2019
2020
|
Адміністрація
Педагогічний колектив
|
|
ІІІ Науково – методичне
забезпечення школи
|
||||
1
|
Участь у районних виставках – ярмарках педагогічних технологій :
- з посібником:
« Розвиток творчої особистості молодшого школяра
засобами фантазування»
- з напрацьованими матеріалами по темах:
- «Інноваційні педагогічні технології в
навчально-виховному процесі»
- «
Нестандартний урок у малокомплектній школі»
|
2019
2017
2018
|
Адміністрація
Педагогічні працівники
|
|
2
|
Забезпечити здійснення інформаційно-методичного
суп-роводу школи шляхом організації методичних заходів,
- творчі звіти педагогічних працівників, що
атестуються;
- панорама методичних знахідок;
- день професійної майстерності.
|
2016,2017 2020
2019
2018
|
Адміністрація,
педагогічні працівники
|
|
3
|
Організація виступів, публікацій у місцевих
засобах масової інформації з питань початкової освіти.
|
2016-2020
|
Педагогічні працівники
|
|
4
|
Участь
у конкурсі «Вчитель року»
|
2018
|
Педагогічні працівники
|
|
5
|
З метою висвітлення та популяризації діяльності школи систематично поновлювати
інформацію на сайті закладу.
|
Щоквартально
2016-2020
|
Адміністрація
|
|
ІV Кадрове забезпечення
|
||||
1
|
Аналізувати фактичну потребу школи в педагогічних
кадрах, своєчасно
направляти заявку на заміщення вакантних посад молодими спеціалістами
|
За потребою
|
||
3
|
Здійснювати направлення на курси підвищення кваліфікації
різних категорій педагогічних працівників з метою забезпечен-ня їх
безперервного професій-ного самовдосконалення:
Лукаш Л.І
Жуківець В.М.
|
2020
2020
|
Відділ
освіти, адміністрація
|
|
4
|
У відповідності з Типовим положенням «Про атестацію
педагогічних працівників» проводити атестацію педагогічних працівників.
Лукаш Л.І
Жуківець В.М
|
2020
2019
|
Відділ
освіти, адміністрація
|
|
5
|
Забезпечити навчальний заклад практичним психологом для здійснення
психологічного супроводу дітей.
|
2017
|
||
V
Розвиток та вдосконалення
матеріально - технічної бази школи
|
||||
1
|
Ремонт приміщення:
- поточний ремонт приміщення школи та її території ;
- заміна вікон
- вхідних дверей
|
Щорічно
2017
2018
|
Благодійні внески
Субвенція сільської ради
|
Адміністрація
|
2
|
Реконструкція комунікацій закладу:
каналізаційної системи
системи водопостачання
|
2017
2018
|
Освітня субвенція
сільської ради
|
Адміністрація
|
3
|
Ремонт даху та фасаду приміщення
|
2018
2019
|
Районний бюджет
|
Адміністрація
|
4
|
Придбання комп’ютерної техніки:
-
комп’ютер
-
мультимедійний комплекс
|
2016
2020
|
Районний бюджет
|
Адміністрація
|
5
|
Заміна паркану
|
2017
|
Освітня субвенція
|
Адміністрація
|
6
|
Придбання ігрового та спортивного обладнання.
|
2017
|
Освітня субвенція,
Благодійні внески
|
Адміністрація
|
7
|
Інвентаризація майна
|
Щорічно
|
Відділ освіти, адміністрація
|
на 2018– 2019
навчальний рік
І ВСТУП
Основна діяльність школи спрямована на створення умов для
реалізації державної політики в сфері освіти, відповідно до законів України «Про
освіту», «Про
загальну середню освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію
національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»,
Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів
України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до
2029 року»; Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1 класах), Державного
стандарту загальної початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України № 462 від
20.04.2011 (у 2-4-х класах), наказу МОН України від 20.04.2018
№407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої
освіти І ступеня», наказу МОН України від
21.04.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для
1-2 класів закладів загальної середньої освіти» (Типової
освітої програми розробленої під керівництвом Савченко О.Я. (1-2клас), «Комплексної програми
розвитку освіти Гадяцького району на 2016-2020 роки» та інших законодавчих та
нормативно-правових документів із питань виконання законодавства України в
галузі «Освіта».
На
кожному рівні навчання забезпечується виконання державного стандарту, а також дається теоретична і
практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту,
загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.
Успішність
подолання кожного
рівня, виконання його
освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і
правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального
процесу.
Справа навчання і виховання
завжди була нелегкою і водночас відповідальною, почесною. Педагоги покликані
спільними зусиллями формувати майбутній інтелектуальний потенціал країни,
зароджувати і розвивати патріотизм у маленьких громадян, любов до своєї землі,
свого народу, нашої країни.
Педагогічний колектив школи
складається з двох учителів початкових класів, які мають відповідну педагогічну
освіту, їх кваліфікація відповідає займаним посадам.
На початок 2017-2018 навчального року учнівський колектив
складався з 7 осіб: у 1 класі - 2 учні, у 3 -2 учні, у 4 – 3 учні.
В зв’язку з тим, що в класах
наповнюваність менше 5 учнів, то відповідно до Положення про індивідуальну
форму навчання в ЗНЗ, затвердженого наказом МОН України від 20.12.2002р. № 732, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 08.01.2003 за №9 / 7330 та
наказом Міністерства освіти та науки від 19.05.2008р. № 432, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 03.06.2008 за № 499 / 15190 ( зі змінами) для учнів
1- 4 класів організоване індивідуальне навчання .
Тижневе навантаження одного учня становить 5 годин на тиждень.
Уроки фізичної культури, музики,
образотворчого мистецтва, трудового навчання, основ здоров’я проводилися спільно з учнями 1, 2 та 4
класів.
Аналізуючи стан успішності за
2017– 2018 навчальний рік , результати проведених у кінці навчального року
контрольних робіт та Державної підсумкової атестації у 4 класі можна зробити
висновок, що результативність учнів на достатньому рівні. З трьох минулорічних
випускників школи двоє - мають
достатній рівень знань, один - середній .
В 2018 – 2019 навчальному році
школа буде продовжувати працювати над проблемою: „ Здійснення індивідуального
підходу до учнів у процесі навчання і виховання “.
Перед педагогами школи стоять
важливі завдання по вдосконаленню форм, методів і засобів навчання та виховання.
Вчителі мають постійно працювати над собою, продумувати не лише конкретний
урок, а використовувати елементи передового педагогічного досвіду, що сприяє
свідомому засвоєнню знань.
Необхідно більше уваги приділяти правовому
і моральному вихованню учнів, в умовах нинішнього занепаду культури та моралі.
Робота педагогів повинна бути на рівні сучасних вимог щодо гуманізації та
демократизації навчання
ІІ
Робота по дальшому вдосконаленню навчання, виховання.
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
||||
1.
|
Протягом року
|
В роботі школи керуватися Законом України „ Про освіту “, Положенням про
середній загальноосвітній заклад та Статутом школи.
|
Педагогічний
колектив
|
|
||||
2.
|
До
15.08.18р.
|
Скласти списки учнів по мікрорайону школи, комплектація класів
|
Зав.школою
|
|
||||
3.
|
04.09.18р.
|
Підготовка до участі у проведенні педагогічної ради базової школи за
підсумками минулого навчального року і задачами на новий навчальний рік.
|
Зав.школою
|
|
||||
4.
|
До 30.08.18р.
|
Розподіл педагогічного навантаження вчителів на новий навчальний рік.
|
Зав.школою
|
|
||||
5.
|
До 07.09.18р.
|
Організація роботи вчителів по оформленню класних журналів
|
Зав.школою
|
|
||||
6.
|
До 01.09.18р.
|
Участь у проведенні інструктивно-методичної наради з учителями базової
школи з питань:
- методика проведення
першого уроку в новому навчальному році;
- вимоги до заповнення
класних журналів;
- єдині вимоги до усного
та писемного мовлення;
- єдині педагогічні
вимоги до учнів.
|
Директор
базової школи
|
|
||||
7.
|
До 03.09.18р.
|
Складання розкладу на І семестр
|
Зав.школою
|
|
||||
8.
|
До 06.09.18р.
|
Перевірка календарних планів учителів школи.
|
Зав.школою
|
|
||||
9.
|
До 11.09.18р.
|
Розробка і уточнення положення про чергування, чітке визначення
обов’язків чергових
|
Зав.школою
|
|
||||
10.
|
13.09.18р.
|
Перевірка класних журналів з метою правильності їх оформлення вчителями .
|
Зав.школою
|
|
||||
11.
|
27.09.18р.
|
Перевірка навичок читання молодших школярів.
|
Зав.школою
|
|
||||
12.
|
28.09.2018
|
Батьківські збори «Особливості навчання у Новій українській школі»
|
Лукаш Л.І., вчитель 1 класу
|
|
||||
13.
|
До 23.09.18р.
|
Участь у засіданні метод
об’єднання класних керівників з питань планування на новий навчальний рік.
|
Керівник методоб’єднання
баз.школи
|
|
||||
14.
|
Протягом року
|
Протягом року прийняти участь у предметних тижнях,що проходитимуть у
базовій школі
|
Зав.школою
|
|
||||
15.
|
Жовтень
|
Підготовка та проведення шкільних олімпіад у 4 класі
|
Вчитель 3 кл.
|
|
||||
16.
|
Протягом року
|
Участь у засіданнях шкільних методоб’єднань баз. школи з метою
вдосконалення навчання, виховання учнів.
|
Зав. школою
|
|
||||
17.
|
Листопад
2018 р.
|
Участь учнів школи в районних предметних олімпіадах.
|
Вчитель 4 класу
|
|
||||
18.
|
По плану РАЙВО
|
Участь вчителів школи в методичних заходах району.
|
Вчителі
|
|
||||
19.
|
Січень
2019 р.
|
Підведення підсумків за І семестр і
завдання на ІІ семестр.
|
Зав. школою
|
|
||||
20
|
Лютий
2019
|
Про погодження календарно-тематичних
планів учителів на ІІ
семестр 2018/2019 навчального
року.
|
Зав. школою
|
|
||||
21
|
Лютий
2019
|
Про результати
аналізу роботи навчального закладу щодо виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про
доступ до публічної інформації» за 2018 рік
|
Зав. школою
|
|
||||
22
|
Лютий
2019
|
Про підготовку до святкування 8-го
Березня
|
Зав. школою
|
|
||||
23
|
Березень
2019
|
Про результати
відвідування уроків учителів
|
Зав. школою
|
|
||||
24
|
Березень
2019
|
Перевірка ведення учнівських щоденників та класних журналів
|
Зав. школою
|
|
||||
25
|
Березень
2019
|
Заходи з
підготовку та проведення
весняних канікул
|
Зав. школою
|
|
||||
26
|
Квітень
2019
|
Про роботу
вчителів з учнями, які мають
початковий рівень навчальних досягнень.
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Квітень
2019
|
Про порядок
закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у
загальноосвітніх навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Квітень
2019
|
Планування
роботи з організації відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2019 року
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Травень
2019
|
Про організацію та проведення ДПА у 4-х
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Травень
2019
|
Про виконання навчальних програм,
обговорення інструкцій щодо
закінчення навчального року
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Травень
2019
|
Про складання звітів про рівні навчальних досягнень
учнів, ДПА
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Травень
2019
|
Перевірка шкільної документації
|
Зав. школою
|
|
||||
|
Травень
2019
|
Формування перспективної мережі навчального закладу на новий 2019/2020 навчальний рік.
|
Зав. школою
|
|
||||
ІV Вивчення
передового педагогічного досвіду
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Протягом року
|
Читання та обговорення статей під рубрикою „ Педагогічні знахідки та ідеї“.
|
Лукаш Л.І.
|
|
Грудень 2018 р.
|
Участь у круглому столі: „ З досвіду застосування диференційованого
підходу до відстаючих і найбільш підготовлених учнів“. (баз. шк..)
|
Голова методоб’єднання
|
|
Жовтень 2018 р.
|
Відвідання уроку-панорами з використанням передового педагогічного
досвіду.
|
Вчителі 1- 4 класів
|
|
Січень 2019р.
|
Участь у випуску методичного бюлетеня
„ Кращий досвід всім “.
|
Голова методоб’єднання
|
|
Протягом року
|
Індивідуальні і групові консультації з питань самоосвіти. Відвідування
уроків вчителів, які мають досвід роботи з цих питань.
|
Зав школою
|
|
Протягом року
|
Обмін досвідом класних керівників з питань спортивно-масової роботи в
класах
|
Зав. школою
|
|
V Внутрішній
контроль школи
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Ф р о н т а л ь н и й
|
|||
Жовтень-листопад
|
1. Стан викладання української мови у 4 класі
|
Зав.школою
|
|
Лютий
Березень
|
2. Відвідання уроків вчителя
Жуківець В.М., вивчення системи роботи
|
Зав.школою
|
|
Т е м а т и ч н и й
|
|||
Листопад
|
1.Робота вчителя початкових класів над формуванням техніки читання.
|
Зав.школою
|
|
|
|
|
|
О г л я д о в и й
|
|||
Щомісяця
|
1.Ведення класних журналів, особових справ, учнівських щоденників.
|
Зав. школою
|
|
Щотижня
|
3.Відвідування учнями школи.
|
Зав. школою
|
|
Щоквартально
|
4. Дотримання ТБ на уроках трудового навчання та фізкультури
|
Зав. школою
|
|
Щоквартально
|
5. Збереження шкільного майна, обладнання.
|
За. школою
|
|
П о т о ч н і
|
|||
Постійно
|
1. Дотримання внутрішньошкільного трудового розпорядку.
|
Зав. школою
|
|
Постійно
|
2. Чергування вчителів та учнів.
|
Зав.школою
|
|
Постійно
|
3. Зовнішній вигляд учнів.
|
Зав. школою
|
|
VI Виховна робота
У школі класоводи будуть працювати за такими
напрямками:
Вересень: Патріотичне виховання «Я люблю своє село»
Жовтень: „ Збережи здоров’я та й на все життя “.
Листопад: Екологічне виховання „ Земля – наш спільний дім “.
Грудень, січень: „ Я, родина, Україна “.
Лютий: Естетичне виховання „ Що внутрішня, що
зовнішня краса тобі одній
дарована, людино “.
Березень: „ Без сім’ї немає щастя на землі. Тепло
сімейного вогнища “.
Квітень: Вахта пам’яті „ Вічна слава героям. Ми низько вклоняємось
їм “.
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
|
|
|
|
|
|
Проведення масових виховних заходів
|
||||
31.09.18
|
Свято першого дзвоника.
|
Кл. керів.
|
|
|
05.10.18
|
День учителя.
|
|
|
|
05.10.18
|
Свято квітів.
|
|
|
|
23.11.18
|
Осінній бал: „ Прощавай осінь “.
|
|
|
|
06.12.18
|
„ Анумо, хлопці “ (до Дня Захисника Вітчизни)
|
|
|
|
28.12.18
|
Новорічне свято.
|
|
|
|
07.03.19
|
Свято 8 Березня.
|
|
|
|
01.04.19
|
День сміху.
|
|
|
|
25.05.18
|
Свято останнього дзвоника.
|
|
|
|
листопад
|
Літературний ранок „ Моя мова материнська “.
|
Жуківець В.М.
|
|
|
жовтень
|
„ У світі казки чарівної “.
|
Жуківець В.М.
|
|
|
січень
|
Конкурс віршів про зиму.
|
Лукаш Л.І.
|
|
|
березень
|
Свято зустрічі птахів.
Конкурс „ Майстер – золоті руки “.
|
Жуківець В.М,
|
|
|
травень
|
Свято „ Вклонімося матері “.
|
Лукаш Л.І.
|
|
|
VII Правове
виховання та профілактика правопорушень
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
|
|
|
|
листопад
2018р.
|
Провести тиждень правових знань
( громадянська освіта ).
|
Жуківець В.М.
|
|
що семестру
|
Провести зустріч з працівниками правоохоронних органів ( дільничним
інспектором ).
|
Зав.школою
|
|
постійно
|
Проводити бесіди по попередженню дитячої злочинності.
|
Класоводи
|
|
постійно
|
Батьківський лекторій: „ Спільна робота педагогів і батьків по попередженню
правопорушень серед дітей “.
|
Класоводи
|
|
постійно
|
Виставка малюнків на правову тематику.
|
Класоводи
|
|
постійно
|
Зустріч з лікарем „ Здоровий спосіб
життя“.
|
Класоводи
|
|
постійно
|
Засідання батьківського комітету. Тема:
„ Дитяча злочинність “.
|
Класоводи
|
|
постійно
|
Провести зустріч учнів з сільським
головою з метою формування у них громадянської позиції, відповідальної
поведінки
|
Класоводи
|
|
VIII Трудове
виховання та проблеми працевлаштування
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Протягом року
|
Прищеплювати навички ( трудові ) згідно вікових груп ( допомога вдома по
господарству, догляд за квітами, прибирання класних кімнат, робота на
ділянках ).
|
Класоводи
|
|
Протягом року
|
Участь у районному конкурсі «За
чисте довкілля». Формування у учнів дбайливе ставлення до
навколишнього середовища шляхом вироблення уміння сортувати тверді побутові
відходи
|
|
|
Постійно
|
Тримати в зразковому стані шкільне подвір’я, приміщення, класні кімнати.
|
Класоводи
|
|
Грудень
2018р.
|
Провести конкурс на кращу класну кімнату.
|
Класоводи
|
|
Весна – осінь
|
Проводити роботу по озелененню школи та шкільного подвір’я.
|
Зав.школою
|
|
Лютий
2019 р.
|
Провести тиждень профорієнтації:
- зустріч з випускниками
минулих років;
- конкурс малюнків;
- свято професій.
|
Класоводи
|
|
Травень
2019р.
|
Скласти графік роботи на навчально дослідницьких ділянках на період
літніх канікул.
|
Лукаш Л.І.
|
|
Червень
2019 р.
|
Організувати участь учнів школи у роботі оздоровчого табору
|
|
|
IX Здоровий
спосіб життя
Дата
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
Протягом року
|
Залучати всіх дітей до участі в спортивно-масовій роботі, відповідно до
висновків медичної комісії.
|
Класоводи
|
|
|
|
|
|
Щокварталу
|
Проводити спортивні змагання.
|
Класоводи
|
|
Постійно
|
Організувати на перервах рухливі ігри, контролювати активність учнів на уроках фізкультури.
|
Вчителі
|
|
|
|
|
|
Травень
2019 р.
|
Організувати відпочинок учнів на природі з використанням конкурсів та
змагань туристичного спрямування
|
Класоводи
|
|
X Робота
шкільної бібліотеки
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Протягом року
|
Продовжити участь у конкурсі „ Живи книго“.
|
Класоводи
|
|
Протягом року
|
Проводити огляд підручників, визначення переможців.
|
Зав.школою
|
|
Протягом року
|
Проводити бесіди:
ü „ Як працювати з
книгою.“
ü „ Хто творить книгу.“
ü „ Книга – джерело
знань.“
ü „ Книга в житті
видатних людей.“
ü „ Домашня бібліотека та
її роль у вихованні читацьких інтересів.“
|
Класоводи
|
|
Квітень 2019 р.
|
Провести свято „ Прощання з букварем .“
|
|
|
Грудень, квітень
|
Організувати „ швидку допомогу “ книгам.
|
|
|
Грудень 2018
|
Провести учнівські збори „ Збереження книги – обов’язок кожного учня.“
|
|
|
Протягом року
|
Організувати книжкові виставки на тему:
ü „ Золота осінь.“
ü „ Тварини – брати наші
менші.“
ü „ Світ прекрасного.“
ü „ Без мови рідної,
юначе, й народу нашого нема.“
ü „ Рідна мова – Всесвіту
основа. “
ü „ Леся – наша славна
землячка.“
|
|
|
Квітень 2019
|
Провести благодійну акцію „ Подаруй бібліотеці книгу “ до тижня дитячої
та юнацької книги.
|
|
|
06.03.2019
|
Брати участь у заходах до дня народження Т.Г. Шевченка
( виставка „Ми чуємо тебе Кобзарю, крізь століття “, перегляд літератури,
конкурс читців, вікторини, ранок.
|
|
|
21.02.2019
|
Проведення заходів до Міжнародного Дня рідної мови – 21 лютого.
|
|
|
XI Робота з
обдарованими дітьми
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Вересень
|
Розпорядження про організацію роботи з обдарованими дітьми.
|
Зав.школою
|
|
|
|
|
|
Жовтень
|
Підготувати учнів для участі у конкурсі знавців української мови ім..
П.Яцика
|
Класовод 4 класу
|
|
Лютий-березень
|
Залучення обдарованих дітей до участі в конкурсі дитячої художньої
самодіяльності «Веселка»
|
Зав.школою
|
|
XII Робота з батьками
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
Постійно
|
Проводити індивідуальну роботу з батьками. Особливу увагу приділити
сім’ям, де діти схильні до правопорушень.
|
Класоводи
|
|
Вересень 2018 р.
|
Провести загально шкільні та класні батьківські збори.
Повістка денна:
1. Підсумки 2017 – 2018
навчального року та організація навчально виховного процесу в 2018 – 2019 навчальному
році. Навчання в умовах НУШ
2. Роль сім’ї в навчанні
та вихованні дітей.
3. Збереження життя і
здоров’я дітей.
4. Різне.
|
Зав. школою
|
|
До 15.09.18р.
|
Взяти на облік неблагополучні сім’ї
|
Класоводи
|
|
Протягом року
|
Проводити лекційну роботу серед батьків по ознайомленню з головними принципами виховання. Організувати батьківський лекторій.
|
Класоводи
|
|
Грудень 2018р.
|
Батьківські збори.
1. Підсумки І семестру.
Проблеми навчання і шляхи їх розв’язання.
2. Моральне виховання –
спільна робота школи і сім’ї.
3. Техніка безпеки взимку.
|
Класоводи
|
|
Березень
2019
|
Родинне свято «Для любих мам»
|
Класоводи
|
|
Квітень
2019
|
Батьківські збори
1.Про організоване закінчення навчального року
2. Заходи, пов’язані
з організацією ремонту приміщень класів
3 Техніка безпеки під час літніх канікул
|
Класоводи
|
|
Травень - червень
|
Спільно з батьками організувати навчання дітей плаванню.
|
Класоводи
|
|
XIII Охорона здоров’я, життя дітей.
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
До 01.09.18р.
|
Перевірити технічний стан та оформити акти-дозволи на використання
навчальних приміщень та спортивного обладнання в 2018– 2019 навчальному році.
|
Зав. школою
|
|
До 01.09.18р.
|
Доукомплектувати приміщення засобами пожежогасіння
|
Зав.школою
|
|
Постійно
|
Систематично проводити інструктажі з техніки безпеки при роботі з
інструментами та речовинами
|
Класоводи
|
|
Осінь
Весна
Літо
|
Під час с/г робіт, на ділянках, виконання господарських робіт
дотримуватись правил ТБ.
|
Класоводи
|
|
Постійно
|
Слідкувати за дотриманням в школі санітарно – гігієнічних норм, теплового
режиму.
|
Зав. школою
|
|
Постійно
|
Проводити бесіди по правилах харчування, здорового способу життя.
|
Класоводи
|
|
XIV Зміцнення
матеріально технічної бази школи
та
організаційно – господарська робота
Дата
|
Зміст роботи
|
Виконавець
|
Відмітка про виконання
|
До 01.09.18р.
|
Завершення ремонту школи, упорядкування шкільного подвір’я.
|
Тех. працівники
|
|
Жовтень 2018 р.
|
Спільне засідання батьківського комітету, працівників школи та
представників органів місцевого самоврядування по організації ремонту та матеріально –
технічному забезпеченню школи на 2018– 2019 р.
|
Зав. школою
|
|
Постійно
|
Організація ремонту меблів,
обладнання.
|
Батьки
|
|
До 10.10.18р.
|
Підготовка до опалювального
сезону.
|
Тех. персонал
|
|
Листопад
|
Масове прибирання шкільного
подвір’я.
|
Тех. працівники
Вчителі
|
|
ЗВІТ
ЗАВІДУЮЧОЇ ОСНЯГІВСЬКОЇ
ЗОГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І СТУПЕНЯ
ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЛУКАШ ЛЮБОВІ ІВАНІВНИ
ЗА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Оснягівська загальноосвітня школа
І ступеня Гадяцької районної ради Полтавської області – це колектив однодумців,
що дбає про формування гарних традицій навчання та виховання підростаючого
покоління. Школа здійснює навчально-виховний процес для учнів молодшого шкільного
віку, забезпечує реалізацію прав дитини на здобуття початкової освіти.
Оснягівська ЗОШ І ст. діє згідно
Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню
освіту», Статуту, Посадових інструкцій.
У 2017-2018 навчальному році в
Оснягівській ЗОШ І ст. навчалося 7 учнів. З них: у 1 класі – 2, у 3 класі – 2, у 4 класі – 3.
2. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Педагогічними кадрами та
технічним персоналом Оснягівська ЗОШ І ст. укомплектована згідно штатного
розпису. Розстановка педпрацівників відповідає їх фаховій освіті. Підвищення
фахового рівня педагогічних працівників відбувається згідно графіку проходження
курсової перепідготовки.
Відповідно до ст. 57 Закону
України «Про освіту» педагогічним працівникам
щороку виплачується одноразова матеріальна допомога на оздоровлення у
розмірі 100 % посадового окладу.
3. МЕТОДИЧНА РОБОТА
В Оснягівській ЗОШ І ступеня
навчалося 7 учнів.
Відповідно до Положення про
індивідуальну форму навчання в ЗНЗ, затвердженого наказом МОН України від
20.12.2002 р. № 732, для учнів організоване індивідуальне навчання (5 год на
кожного учня). Але не зважаючи на індивідуальну форму навчання, учні у повному
обсязі вивчали програмовий матеріал.
Саме така форма навчання дає змогу вчителю приділити більше уваги
кожному учневі на уроці, звернути увагу на труднощі у засвоєнні нового
матеріалу, забезпечити додатковими завданнями сильніших учнів.
Всі учні школи засвоїли
програмовий матеріал та переведені до наступних класів.
Вчителі продовжують працювати над
вивченням методичної проблеми «Втілення ідей гуманної педагогіки у
навчально-виховний процес», приймають участь у роботі методичного об’єднання та
педрадах базової школи, районних методоб’єднаннях, семінарах.
Вчителі взаємовідвідують уроки та
заняття, проводять спільні заходи. Так, вчителем Лукаш Л.І. були проведені відкриті уроки у 4 класі з математики
«Множення на трицифрове число», з української мови «Значення прислівників у
мовленні. Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми», вчителем Шиян С.П. проведені подібні уроки у 3 класі з математики «Задачі на збільшення та
зменшення у кілька разів», у 1 класі з навчання грамоти «Робота з дитячою
книжкою. В.Симоненко. Країна Навпаки».
Педагоги показали різні форми роботи на уроці у поєднанні з цікавими
виховними елементами.
Вчителі постійно підвищують свій
професійний рівень шляхом самоосвіти, опрацьовуючи матеріали фахових газет та
журналів, методичну літературу.
4. ВИХОВНА ТА ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Правильно визначені та обрані
шляхи реалізації виховного процесу, розуміння учнями своїх прав та свідоме
виконання обов’язків значною мірою впливають на їх адаптацію у соціумі. Тому
пріоритетним у виховній роботі є забезпечення всебічного розвитку особистості,
сприяння її самовихованню й самореалізації на цінностях та традиціях свого
народу. Для цього колектив проводить виховні години з різноманітною тематикою
та багато інших заходів.
Традиційними у школі є такі свята
: «Першого дзвоника», «Свято осені», новорічне свято, 8 березня, Прощання з
початковою школою.
Були проведені виставки дитячих
робіт: виставка квітів, присвячена дню села Осняги, виставка «Природа і фантазія», виставка малюнків «Ми
за здоровий спосіб життя».
У школі проводились тижні
української мови, математики, казок, музики.
Учні приймали участь у
святкуванні новорічної ялинки у ККЗ «Дружба», у відзначенні річниці визволення
Гадяцького району від німецько-фашистських загарбників, святі малого села, у
мітингу до Дня Перемоги та інших заходах.
Всі заходи відбуваються у тісній
співпраці з батьками учнів, громадою села та за їх участі.
5. ХАРЧУВАННЯ
Важливою умовою перебування дітей у школі є належний рівень харчування. У
зв’язку з відсутністю штатної одиниці кухаря гарячі страви не готуються. Але
щоранку учні отримують сніданок, що складається з напою (чаю, компоту, какао чи
соку), бутерброда, булки та фруктів. Складається меню-розклад з урахуванням
норм споживання, розроблених інженером-технологом відділу освіти та погоджене з
начальником Гадяцького Міжрайонного Управління Головного Управління
Держсанепідемслужби України в Полтавській області.
Продукти до їдальні постачає ПП
Ситник. Продукти надходили завжди вчасно та в якісному стані. Вартість дітодня
становить 15 грн.
Працівниками школи задля
здешевлення харчування учнів були заготовлені яблука та сухофрукти, що дало
можливість урізноманітнити та вітамінізувати сніданки.
6. РОБОТА З БАТЬКАМИ
Педагогічний колектив тісно
співпрацює з батьками та сільською громадою, бо саме сім’я закладає основи
культури, уміння спілкуватися, оцінювати свої і чужі вчинки, визнавати власні
помилки.
Всі шкільні заходи проходять за
участі батьків. Вони щиро цікавляться успіхами своїх дітей, допомагають у
забезпеченні їх необхідними посібниками для навчання, готують костюми для свят,
самі беруть у них участь, забезпечують транспортом для поїздок дітей на масові
заходи, забезпечують технічно концерти та свята, надають допомогу у виконанні
ремонтів класних кімнат та надвірних споруд.
7. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА
ДІЯЛЬНІСТЬ
Заходи щодо зміцнення
матеріально-технічної бази школи є одним з провідних напрямків роботи. Колектив
відчуває значну підтримку виконкому Біленченківської сільської ради, відділу
освіти, керівництва підприємства «Діола-Д». З бюджету сільської ради було
виділено кошти на заміну вікон у приміщенні школи на металопластикові. Завдяки
районній програмі, виділена сума біла збільшена удвічі за рахунок районного
бюджету, у школі встановлено 4 вікна, найближчим часом будуть замінені ще 3
вікна та одні двері запасного виходу. Значну допомогу у господарській діяльності
закладу надають інженери господарської групи відділу освіти та працівники КП
«Сервіс» (виготовлення актів про перевірку димоходів і вентиляційних каналів.
Перевірка газового лічильника та сигналізатора, дрібний ремонт устаткування
теплогенераторної). За сприяння депутата районної ради Долі І.П. були придбані новорічні подарунки для учнів
школи, закуплений спортивний інвентар.
У приміщенні школи ведеться
косметичний ремонт, проведена побілка, пофарбовані вікна, двері та частково
підлога усередині приміщення. Роботи виконуються силами колективу та батьків. Потрібно провести ремонт освітлення у
класах за наявності необхідних коштів.
8. ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ
Колектив школи і надалі буде
докладати всіх зусиль, щоб учні відчували себе у школі затишно і комфортно,
отримували міцні знання і добропорядне виховання. Для цього будемо намагатися:
-
У
процесі навчання формувати у дітей загальнолюдські цінності,
-
Зміцнювати
здоров’я дітей,
-
Впроваджувати
інноваційні технології у роботі вчителів;
-
Проводити
виховні заходи, спрямовані на об’єднання громади села;
-
Підтримувати
в належному стані будівлю школи та прилеглу територію.
Витяг з протоколу № 5
Загальних зборів колективу,
батьків, громадськості
Оснягівської ЗОШ І ст.
Гадяцької районної ради
Полтавської області
Від 29.05.2018 р.
Присутні: 30 чол.
Повістка дня:
1. Звіт завідуючої Оснягівської ЗОШ І ст. Л.І. Лукаш «Про результати роботи
за період з 01.09.2017-30.05.2018 рр.».
Слухали:
Лукаш Л.І., завідуючу Оснягівської ЗОШ І ст., яка розповіла присутнім про
свою роботу на займаній посаді за завітний період. Охарактеризувала роботу за
такими основники напрямками:
1. Організація навчально-виховного процесу у школі;
2. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників школи;
3. Робота з кадрами;
4. Робота з батьківською громадськістю.
Виступили:
- Шиян С.П. – вчитель початкових класів, яка відмітила, що Лукаш Л.І. на
належному рівні стежить за організацією навчально-виховного процесу у школі.
Запропонувала роботу керівника вважати задовільною.
- Храпаль В.І. – працівник школи, яка звернула увагу на те, що Лукаш Л.І.
протягом року вела контроль за харчуванням дітей, станом матеріально-технічної
бази. Запропонувала роботу керівника вважати задовільною.
- Ізюменко В.М. – член батьківського комітету, відмітила, що Лукаш Л.І.
протягом року тісно співпрацювала з батьками, всі рішення приймалися і
узгоджувалися на користь дітей. Запропонувала роботу керівника вважати
задовільною.
- Демерлій В.І. – завідуюча сільським клубом, зазначила, що у закладі
завжди проходять цікаві і змістовні виховні заходи, на які запрошуються жителі
села. У школі прищеплюють дітям любов і шану до українських традицій, повагу до
старшого покоління. Запропонувала роботу керівника вважати задовільною.
Постановили:
1. Звіт завідуючої Оснягівської ЗОШ І ст. Л.І. Лукаш «Про результати роботи за період з
01.09.2017-30.05.2018 рр.» прийняти до відома.
2. Роботу завідуючої Лукаш Л.І. вважати задовільною.
3. Завідуюча школи Лукаш Л.І. відповідає займаній посаді.
Результати голосування.
За – 30, проти -0, утримались – 0.
Голова зборів
Шиян С.П.
Секретар зборів
Храпаль В.І.
Комментариев нет:
Отправить комментарий